TECHNICKÁ PODPORA

team case


Poprodejní služby patří ke klíčovým oblastem, kterými se oddělení technické podpory zabývá. Naplňují činnosti, které jsou nezbytné pro dosažení maximální úrovně spokojenosti zákazníka poté, co si pořídí zemědělskou techniku značky CASE IH, STEYR nebo SIMBA Great Plains.  Abychom dosáhli tohoto cíle, máme definovány procesy a kroky, které začínají předáním strojů od výrobce, až po vybavení servisů.

Vše začíná již při dovozu techniky od výrobce na střediska AGRI CS, kam jsou směřovány všechny stroje a prochází kontrolou, zda nejsou poškozeny a nechybí vybavení. Před expedicí stroje od nás prochází vždy tzv. předprodejní prohlídkou, která zahrnuje kontrolu více než 100 bodů, které musí být zkontrolovány. Po každé prohlídce je stroj označen nálepkou s podpisem technika, který tuto kontrolu provedl. Předání stroje zákazníkovi probíhá dle předepsaných procesů, které zahrnují předání návodu na obsluhu, servisní knížky, zaškolení obsluh atd. Pokud je stroj na skladě, pak je každý měsíc prováděna údržba pro skladové stroje.

Těmito třemi popsanými kroky končí první část náplně oddělení technické podpory. Druhá část zahrnuje resp. začíná servisem strojů. Kvalitní servis pro nás znamená mnoho dílčích oblastí jako např. vybavení servisu, komunikace, rychlost servisu, kvalita provedené opravy atd., které je třeba stále zlepšovat a reagovat na měnící se podmínky.

Poslední a třetí oblastí kvalitních služeb je zajištění pravidelných školení pro servisní techniky. Školení jsou rozděleny podle znalostí mechaniků pro technické specialisty a servisní mechaniky. Na konci školení prochází každý účastník testem na ověření jeho nabytých znalostí. Od nového roku má každý mechanik školící knížku, do které jsou zaznamenána absolvovaná školení, a po každém školení získává certifikát.

Pro potřeby řešení složitějších technických řešení má servisní síť k dispozici technickou podporu založenou jak na bázi elektronické verze, tak přímého spojení na technického specialistu pro daný segment strojů tzn. traktory, sklízecí mlátičky a stroje na zpracování půdy. Naši techničtí specialisté provádí i servisní školení, čímž se zajišťuje přímá vazba mezi aktuálně řešenými problémy a školenými osobami.

Pracovníci servisů mají k dispozici portál s technickými informacemi s postupem řešení problémů, kroků diagnostiky, kalibračními příručkami pro jednotlivé modely a mnoha dalšími informacemi, které jsou k dispozici on-line ve formě tzv. servisních bulletinů.

V rámci kontroly obrátkovosti náhradních dílů a stálé komunikaci se servisní sítí kontrolujeme spolehlivost konkrétních dílů, příčin jejich selhání a podrobné informace o těchto rozborech předáváme výrobci k dalšímu šetření a tvorbě zlepšení buď ve formě servisních kampaní, nebo implementováním do výroby.

Zásadní změnou, která bude brzy zavedena do praxe je zavádění standardů, kterými zajistíme stejnou kvalitu služeb v celé servisní síti. Všechny servisy budou muset dodržovat nastavené procesy, zahrnující např. předání stroje, vybavení servisů, komunikace se zákazníkem atd. Jednou za 3 měsíce bude prováděna kontrola standardů na každém servisním středisku CASE IH, STEYR a SIMBA.

Moderní přístup k servisu strojů vyžaduje používání diagnostických nástrojů, kterými lze rychle a spolehlivě identifikovat závadu. CASE IH pro tyto potřeby používá diagnostický software EST a INSITE, kterým disponuje každé servisní středisko. Pokročilejším diagnostickým nástrojem je DATAR, který umožňuje bezkontaktní měření el. parametrů a provádění testů bez nutnosti poškození kabeláže a rozpojování konektorů.

 


agrics

 

ZAJIŠŤUJEME TYTO AKTIVITY:

 

PŘEDPRODEJNÍ PROHLÍDKY

Předprodejní prohlídka

 

PODPORU SERVISNÍCH STŘEDISEK

Podpora servisních středisek

 

ŠKOLENÍ SERVISNÍCH TECHNIKŮ

Školení servisních techniků

 

 

 

Toto jsou internetové stránky společnosti AGRI CS a. s., se sídlem v Hustopečích, Hybešova 14, PSČ 69301, IČO 26243334, zapsané v OR vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 3582. Společnost AGRI CS a.s. je členem koncernu AGROFERT.