Na současném stroji se mu líbí i jeho konstrukce. „Líbí se mi tvar korby, u jiných značek bývá zbytečně tvarovaná, a navíc z ní často trčí kola, což se mi vůbec nelíbí,“ říká. Velmi pozitivně hodnotí také stabilitu stroje. „Stabilita u našeho rozmetadla je výborná, nekroutí se a díky tomu, že je dvounápravové, je ještě jistější v terénu,“ doplňuje. Rozmetadlo je vybaveno nápravou se širokým rozchodem a parabolickým odpružením, což zaručuje stabilitu a plynulý pojezd i v náročném terénu. Stroj je konstruován pro provozní rychlosti až do 40 km/h.
Údržbu popisuje jako jednoduchou a přehlednou. „Stačí pravidelně mazat, všechno je dobře přístupné, navíc je tu i centrální mazání. Je to jen o tom se o stroj starat, mazat a občas si ho projít,“ vysvětluje.
Zajímavostí je dřevěná podlaha rozmetadla, která u některých lidí vzbuzuje překvapení. „Všichni se diví, že to má dřevěnou podlahu, ale já v tom vidím výhodu. Když na ni spadne kámen a deska praskne, jednoduše se vymění,“ říká. Po skončení sezony rozmetadlo vždy zaparkuje pod střechu a dřevěné desky natírá olejem, aby prodloužil jejich životnost.
Rozmetadlo SIP ORION lze po demontáži rozmetacího čela využít také jako klasický návěs. „Zatím jsme to ale nezkoušeli,“ říká majitel. Díky možnosti nasazení nástavek se nabízí i využití při sklizni silážní kukuřice, kdy může sloužit k odvozu řezanky.