Ušetřete starosti i peníze s autorizovaným servisem!

Aby se investice do nové zemědělské techniky vyplatila, je důležitá dlouhá životnost a bezproblémový provoz stroje. Jak a kde tedy servisovat traktor a zároveň ušetřit?

Proč by měl být autorizovaný servis první volbou?

Využívat služby autorizovaného servisu je důležité zejména v období, kdy je váš stroj stále v záruce.  Je důležité vědět, že pokud si necháte provádět opravy u neautorizovaného servisu, můžete ztratit tovární garanci, která je u některých strojů až pětiletá. To znamená, že pokud se následně vyskytnou problémy, budete muset nést náklady na opravy sami bez ohledu na to, zda je datově stroj stále v záruce. S autorizovaným servisem si udržíte garanci a jistotu, že výrobce bude stát za svým produktem. Vedle originálních dílů se během oprav používají také originální přípravky od výrobce, které jsou vyvinuty tak, aby plně odpovídaly specifikacím vašeho stroje.

Svěřte svůj stroj odborníkům, ušetří vám čas i peníze

Jednou z největších výhod autorizovaného servisu je odbornost servisních techniků a také podpora výrobce. Všichni servisní technici jsou školeni a certifikováni přímo výrobcem. Každý technik musí prokázat své znalosti o konkrétních strojích a jejich komponentech. Servis má také k dispozici manuály pro opravy strojů přímo od výrobce, které jsou pro samotnou opravu stěžejním materiálem. Takovýto manuál výrobce poskytuje pouze svým autorizovaným servisům a žádný jiný servis nemá prakticky možnost jej získat. 
„Velkou roli hraje také získaná praxe. Naši servisní technici jsou specialisté pro jednotlivé značky a jejich zkušenosti se odráží nejen v kvalitě odvedené práce, ale také v rychlosti, jakou dokáží daný problém vyřešit,“ říká vedoucí servisní sítě Jan Stehlík.

Servisujte s předstihem, využívejte akční nabídky nebo servisní smlouvy

Naše autorizované servisy nabízí také propracovaný slevový program, který může výrazně snížit náklady na servis a náhradní díly. Zákazníkům pravidelně nabízíme akční výhody v rámci každoročních předsezónních prohlídek, které pomáhají prevenci problémů a výpadků během pracovní sezóny. U servisních služeb platí víc než u čehokoli jiného „co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek“. Plánovat opravy dopředu a využívat akční nabídky je jednou z cest, jak ušetřit čas, peníze i starosti.

„Naše servisy si zakládají na důvěře, kterou nám naši zákazníci dávají. Kromě pravidelných akčních nabídek poskytujeme stálým zákazníkům také servisní smlouvy, které jim zaručují nejvýhodnější ceny v závislosti na objemu jejich zakázek.“
 

Jan Stehlík, vedoucí servisní sítě AGRI CS

Normohodina = Rychle a kvalitně odvedená práce, s férovou cenou

Unikátní výhodou autorizovaného servisu AGRI CS je používání normohodin. Každá oprava je pečlivě rozpracována a fakturována na základě časové dotace. To znamená, že naši zákazníci platí spravedlivou cenu za provedené práce, a to bez ohledu na konkrétního technika, který práci provádí. Zároveň je důležité brát v potaz školenost a odbornost techniků. Naším cílem je odvádět práci vždy v té nejvyšší kvalitě a zároveň za nejkratší možnou dobu.
ikona ikona

KVALITA

Jsme proškoleni a certifikováni výrobcem. Používáme originální prostředky a máme maximální podporu výrobce.
ikona ikona

RYCHLOST

Naše znalosti, zkušenosti a zázemí nám umožňují opravit závadu v nejrychlejším možném čase.
ikona ikona

FÉROVÁ CENA

Díky systému normohodin hradí zákazník spravedlivou a naprosto jasnou cenu.

Jde o čas. Náhradní díly musí být dostupné.

Náš autorizovaný servis disponuje centrálním skladem, kde najdete více než 11 000 originálních náhradních dílů, které jsme schopni doručit na servis nebo přímo k zákazníkovi do druhého dne. V rámci zastoupení značek Case IH a Steyr máme díky sdílení dat mezi importéry a službě MAX Servis přístup i do skladů napříč celou Evropou. Jsme si vědomi, že zejména v sezóně, kdy může jakákoli odstávka stroje znamenat pro zemědělce ztráty, je rychlost dostupnosti náhradních dílů rozhodující.

Navíc máme jako importér k dispozici stroje, které jsou určené pro rozebrání na náhradní díly. Takže pokud konkrétní náhradní díl není okamžitě k dispozici, může být vyjmut z takovéhoto stroje. Pro případy delších oprav může autorizovaný servis poskytnout také záložní stroj, který může zákazník využít, aby předešel delšímu přerušení prací. 
 
„Vedle originálních náhradních dílů, jsme schopni zákazníkovi zajistit také repasované originální díly, jejichž cena je výrazně nižší než u nových originálních dílů a jejich kvalita výrazně převyšuje neoriginální náhradní díly,“ vysvětluje Jan Stehlík, vedoucí servisní sítě AGRI CS.


AGRI CS provozuje společně se svými dealery v České republice a na Slovensku 29 autorizovaných servisů pro traktory CASE IH a Steyr. Na každém z těchto servisů poskytujeme zákazníků odbornost, rychlost, spolehlivost a podporu a věříme, že tak dlouhodobě přispíváme k jejich úspěchům.